Kenapa saya suka tengok American Idol 2010 12:52 AM

Saya ada minat mana2 contestants AI 2010 ke? Owh tak la. Tapi saya ader minat one guy yang suara serak2 ala Chad Kroeger, Nickelback tu. Tp tgk gak la performance beliau next week macam mana. Girls? Tak nmpk lagi mana yang saya suka.

Yang menyebabkan saya nak tgk AI 2010 yang sebenar2 nyer adalah.. beliau ini..

Kenapa saya minat perempuan ni? Bukan saya les (hey apa salah nyer minat perempuan?.. tp masalah skang beliau ni bukan perempun sejati.. kang mungkin disebabkan kesukaan saya terhadap beliau dianggap lain pulak)..

Sejak beliau jadi 1 of the judges of AI 2010, saya dapat rasakan ader tarikan yg sangat kuat.. Apakah itu?? Owhhh.. rupa2 nyer saya sangat suker akan mata beliau... cantek sangat.. saya tergoda.. Auwwwww....


Saya tak de la plak suker tgk rancangan beliau.. cuma masa beliau dalam AI, beliau nmpk menarik.. cantek perempuan ni..

p/s: perempuan tu adalah Ellen deGeneres (hos rancangan temu bual)

0 comments:

Post a Comment