Ada apa dengan filem "Surrogates"? 10:04 PM


Tengok citer ni dengan ofismet. Ramai2 pegi sebab diorang dah ajak, takan nak tolak kan. Lgpon macam best jer cite nie sebab ader Bruce Willis. Otw ke GSC Pavillion, tengah gadoh2 kot, ntah la, tak igt, ntah mcm mana ntah, tatau turun dari mana ntah material panjang setinggi aku tetiber dengan sesuker hati melanggar aku smpai org keliling sumer pandang. Pandang kesian kot. Tadek yang ketawa. Yang jahat opismet aku yg gelak tak hengat. Ngan aku2 sekali. Malu sesangat sebenar nyer. Tak tertahan malu nyer. Mana tak nyer, tiang tu yg besar depan mata boleh selamba badak jer aku langgar. Bunyi aku langgar tiang tu satu hal, ngn sound effect aku satu hal, ngn kawan2 aku ketawa berdekah2 satu hal. Bila di combine semua nyer, memang la sangat gamat adegan memalukan aku tu. Malang sungguh, kenapa peristiwa malang itu berlaku di depan opismet aku? Smpai mati la diorang igt peristiwa berkenaan.. *sigh*
Apa yang best sangat filem "Surrogates" ni smpai ramai sangat nak tengok?

Ya, citer tu sangat memberi jalan citer menarik. Manusia tak perlu keluar dari rumah dan cuma mengawal minda robot or Surrogate utk menjalani kehidupan di luar rumah. Anda hodoh? Gemuk? Perut geleber? Tak cantik? Tak Hensem? Kalau dalam citer ni, anda tak perlu risau sebab yang anda perlu hanyalah untuk membeli surrogate yang anda idami utk mengganti anda utk bersosial di luar. Jangan terkejut kalau ada satu Surrogate yang menyerupai seorang perempuan blonde ala2 Barbie doll tetapi hakikatnyer ia mewakili perempuan cacat yang buncit dan sudah pon tua kerepot terlantar di rumah sahaja.

Surrogate ngn manusia memang senang nak dibezakan. Surrogates sumer nyer cantek2, hensem, kulit muka halus, mulus, kalau perempuan ala2 patung Barbie.. Kalau lelaki ala2 model iklan. Jalan citer nyer? Sila lawati link ini : http://en.wikipedia.org/wiki/Surrogates_(film). Malas nyer nak citer kat sini. Anyway, citer ni memang best utk ditonton sebab Bruce Willis tetap best! Tp surrogate Bruce Willis.. Euwwww.. Menci nyer... terutamanya rambut dia.. Tengokla gambar bawah ni.. Huduh giler rambut dier kan???

2 comments:

Alissa said...

nape lame x update blog ???

Dulcinea said...

malas raser nyer nak update.. skang baru rajen.. hehehe

Post a Comment