Saya penat nak turunkan berat badan 6:21 PM

Saya penat nak turunkan berat badan. Diet 2 hari, lepas tu tak diet. Macam mana nak turunkan berat macam ni? Macam mana nak leperkan mana2 part berlipat ?

Bila sy kata saya diet, saya bukan nyer tak makan. Maksud nyer saya diet nasi. Saya makan mee hoon utk sarapan dan utk tengah hari, saya makan selain daripada nasi manakala malam, saya hanya makan buah. Apabila saya tidak diet, saya makan nasik dengan kuantiti yang tidak sepatutnyer. Perihal kerap berlaku apabila saya pulang ke Temerloh.

So, bagaimana dengan resolusi tahun baru? Adakah saya akan berjaya memenuhi resolusi tahun baru saya?

Apa pun orang kata, saat ini, saya akan cuba kuatkan semangat utk berdiet. Saya nak turunkan berat saya supaya ia menjadi sekitar 51-52kg. Itu adalah berat saya ketika saya belajar di UTP. Ketika itu, saiz seluar saya hanya 26-27. Saya rindukan saiz seluar itu!!

Gambate Yuyu!!

2 comments:

RiaNa said...

har har har..marilah kita sama2 berazam..hehe...ur abg ipar nak li kan I basikal...semangat dia nak suh i kurus..keh keh keh

Dulcinea said...

jgn smpai beskal tu berkarat sudah la ehhh...

Post a Comment