Train panjang 2 kali ganda 9:50 PM

Hari ni saya sangat excited sebab first time saya naik train Putra yang panjang itu. Selama ini, saya hanya membaca di keratan akhbar dan juga pengalaman2 colleagues menaiki train yang panjang itu. Saya teruja!!

Train itu sangat panjang dan sangat luas. Mungkin peranan warna sangat penting kerana memberi ruang perspektif yg luas di dalam train.

Kenapa saya naik train panjang? Sebenarnya hari ni saya makan kat secret recepi, berhampiran Taman Bahagia. Jumper semua besfren2 saya (Arny, Pijah, Ellia dan Azren), Mus, Imran dan juga bayi comel, Luke. Beliau semakin comel dan aktif. Saya teruja melihat nyer.

Mus drive kereta Honda City, kereta yg pernah disogok oleh akak ati dan abg najib. Kaler nyer adalah seakan2 warna kereta yang bakal saya miliki, Metal Grey. Lawa siotttt....... warna nyer saja. Saya tetap dengan pendirian saya, saya tak minat kereta transformers tu. Bila saya tgk kereta tu, perasaan utk mendapatkan kereta saya agak membuak2. So, esok saya nak kol Encik Rozlan, jika kereta saya dah ready.. atau.. kereta yg beliau dah usha kat saya tu available lagik tak. Kalo tak, saya nak kebas nyer dulu. Hehehehehe..

Apa2 pon.. saya sangat berbangga kerana saya sudah pon menaiki train yang panjang itu! Hehehehe.. Perasaan saya? Puas!

4 comments:

RiaNa said...

so..putra dah tak sesak sngat la ek kalu pepagi or petang?tak minat ngat naik putra ..fening....

RiaNa said...

instead of h-line..why tak amik SE jek???

Dulcinea said...

i amik transformers la.. hey3.. org dah book, jgn nak byk songeh..

Dulcinea said...

ntah la putra sesak ke tak pagi2, sebab hamba seraya naik monorel.. lagipon, ader 3 jer kot train yang panjang tu. tu pon masa peak hour jer ader..

Post a Comment